03 maart 2010: van Nish naar Plovdiv - Reisverslag uit Plovdiv, Bulgarije van Sjef Lemmens - WaarBenJij.nu 03 maart 2010: van Nish naar Plovdiv - Reisverslag uit Plovdiv, Bulgarije van Sjef Lemmens - WaarBenJij.nu

03 maart 2010: van Nish naar Plovdiv

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjef

03 Maart 2010 | Bulgarije, Plovdiv

Gisteren zijn Jos en Sjef, vergezeld door René en Marie-Louise (ook leden van de groep) vanuit Boedapest vertrokken, richting Servië met als eindbestemming de plaats Nish. Het aantal kilometers ± 600.
Het was vroeg dag; om 06.30 uur uit de veren.
De rit was geen bijzondere, alles is naar wens verlopen. Ook aan de grensovergang Hongarije/Servië is het soepel gegaan.
Om 19.00 uur zijn ze in het hotel aangekomen.
Sjef geeft aan dat het goed gevulde en redelijk vermoeiende eerste dagen zijn.
Boedapest is een erg mooie stad, zo ook Belgrado, laat hij weten. Ik moet beide steden op ons gezamenlijke reislijstje zetten.
Vandaag gaat de reis naar Bulgarije, en slapen ze in Plovdiv.
Het plan is om van de grote weg af te wijken en een stuk binnendoor te rijden, omdat ze dan wat minder kilometers hoeven vreten. Ook nu rijden René en Marie-Louise weer mee.
Het kost Sjef kruim tijd te vinden voor de PC. Na aankomst in het hotel is er naast eten en op tijd naar bed nog wat tijd nodig voor klusjes van meer huishoudelijke aard (wasje, spullen opruimen enz.) en dan is de zin aardig over. Dus wij extra blij met 'dit teken van leven'!

• 04 Maart 2010 - 14:55

Bon:

Jaha, net een echte motormuis zo ;-). Geniet ze Sjefke, wij passen wel op Ann.
    X

• 04 Maart 2010 - 14:56

Jan Wiekeraadt:

Sjef goed te horen dat het leker loopt, wat leuk die profiel foto, nodig mij weer uit een motor te kopen.
    Sjef het gaat je goed geniet er van.
    Lonneke,Thomas, Jan