Nog 40 dagen .... - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Sjef Lemmens - WaarBenJij.nu Nog 40 dagen .... - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Sjef Lemmens - WaarBenJij.nu

Nog 40 dagen ....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjef

19 Januari 2010 | Nederland, Ridderkerk

Allereerst willen we laten weten dat ik, Annelies, als webmaster fungeer en dit op verzoek van Sjef. Die is natuurlijk bang dat ik me straks, als hij onderweg is, zal gaan vervelen. Bovendien zal hij zelf minder in de gelegenheid zijn om de weblog te onderhouden.
Hij zal me uiteraard voorzien van informatie en foto's, want zonder dat kan ik de reis niet verslaan.

Afgelopen zaterdag was er een bijeenkomst en hebben we de reisgenoten richting Nepal ontmoet. De bijeenkomst stond in het teken van kennismaken, geïnformeerd worden over de route en er waren handige tips voor onderweg. Ieder kan nu zijn eigen route uitstippelen en dagelijks in eigen tempo een traject rijden. 's Avonds ontmoeten ze elkaar op de afgesproken plaats, meestal een hotel.
Zondag jl. heeft Sjef, aan de hand van het uitgezette traject, de landkaarten bestudeerd en zijn eigen route uitgezet. De heenweg staat dus aardig in de steigers.
Over de terugweg moet nog diep worden nagedacht. Tot op heden verloopt deze voorbereiding moeizaam. Er zijn enkele opties, die komend weekend door Jos en Sjef met ondersteuning van een Russische, goede bekende moeten worden bezien en dan zal er een besluit worden genomen. Dat dit niet zo eenvoudig is, heeft alles te maken met de reeks van eisen, die de te bereizen landen stellen. Toch zal dan de knoop moeten worden doorgehakt, want de tijd gaat dringen en het voldoen aan de eisen kost tijd. Dat dit zo complex zou zijn, heeft noch Sjef noch Jos vooraf kunnen bevroeden. Hoe dan ook, hun neuzen staan dezelfde kant uit en het zal wel goed komen met die twee.
Wordt vervolgd.

• 19 Januari 2010 - 20:20

BonBonnie:

Lieve luitjes,

Wens jullie veel succes met de vorderingen. Elke dag een stapje verder in het grote avontuur. Hou vol Sjef, dat doen wij ook ;-)

Liefs en tot gauw,
    BoX

• 23 Januari 2010 - 11:29

Fons:

Spannnend allemaal, maar vooral verdomd leuk!
    Volg jullie graag!