05 - 06 april 2010: van Mussoorie naar ... - Reisverslag uit Mussoorie, India van Sjef Lemmens - WaarBenJij.nu 05 - 06 april 2010: van Mussoorie naar ... - Reisverslag uit Mussoorie, India van Sjef Lemmens - WaarBenJij.nu

05 - 06 april 2010: van Mussoorie naar ...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjef

11 April 2010 | India, Mussoorie

05 april 2010
Het gezelschap: Carine, Jef, Jos, Ludo en Sjef, gunt zich een rustdag in Mussoorie. Het is geen stad waar veel te beleven valt. Toch vermaken ze zich met elkaar en wat algemene en toeristische ditjes en datjes.
De rest van het reisgezelschap is naar Agra, om een tempel te bezichtigen, die deel uitmaakt van het wereld erfgoed.
Zij maken hun toer door de Himalaya en afgesproken is dat zij elkaar weer in de eerste stad in Nepal zullen treffen.

06 april 2010
Sjef geeft aan dat ze in Senega verblijven, maar ik krijg het in India niet gevonden. We nemen het voor wat het is.
Sjef laat als eerste zijn rek, waarop de aluminium kisten rusten, maken bij een plaatselijke smid.
Ze maken daarna een mooie route langs de Ganga en zoeken hun verblijf in een goed hotel aan de Ganga.
Grappig is te lezen dat hij nog niets gehoord heeft van mij en Jolanda, en hij vermoedt dat wij sinds zondag in Nepal zitten. Hij zit er een dagje naast, maar wat doet het ertoe? Hij gaat er, net als ik, vanuit dat geen bericht goed bericht is en het is leuk te ontdekken dat we ons daar allebei in kunnen vinden.
Er zijn voor deze dag geen avonturen te melden. Het lijkt een redelijk relaxte dag en welverdiend.