24 april 2010: Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sjef Lemmens - WaarBenJij.nu 24 april 2010: Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sjef Lemmens - WaarBenJij.nu

24 april 2010: Kathmandu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjef

24 April 2010 | Nepal, Kathmandu

Een warme nacht, die opnieuw onrustig verloopt, weliswaar nu om een andere reden.
De rust doet Sjef goed, maar praatjes heeft hij nog niet. Hij voelt zich beter, maar is geen 100% en dat ben ik ook niet. Mijn hoesten wordt er niet minder om.

We besluiten na het ontbijt met Jolanda en Jos om het vandaag heel rustig aan te doen. We hebben in elk geval stroom op de kamer en dit maakt het mogelijk om de foto's van de trekking in orde te maken en een selectie op de weblog te plaatsen. Intussen zijn Jos en Sjef wat aan hun motoren bezig.

De foto's, die ik nu ga plaatsen, zijn er nog enkele van de vlucht over de Himalaya (15 april), wat een geweldige ervaring is geweest en een selectie van de trekking (18 - 23 april). Je moet dus, wil je ze zien, even terug naar deze data.

Inmiddels hebben Jos en Sjef de knoop doorgehakt en zij vertrekken de 27ste naar India, richting Kasjmir.

Jolanda en ik hebben inmiddels vernomen dat ons vliegtuig met een voorlopige vertraging van 2 uur toch op 26 april vertrekt.

Voor wie het geldt veel kijkplezier en tot gauw!

• 24 April 2010 - 11:41

Helene:

Wat een prachtig reisverslag en mooie foto's. Ik ga er echt voor zitten om het langzaam op me inwerkend (voor zover mogelijk) te lezen en ik geniet mee (voor zover mogelijk) met elke stap in dit avontuur.

Goede reis terug voor jullie allemaal!

liefs,
    helene

• 24 April 2010 - 14:07

Lenie En Dick:

Hallo Annelies en Sjef,

Wat een geweldige foto`s en verslag,wann me in gedachten bij jullie.Geniet nog een paar dagen van al dit moois en zien we je weer gezond en wel thuis.
    knuffel van Lenie

• 24 April 2010 - 18:53

Bon:

Nog even ontzettend genieten van elkaar. En geef elkaar een dikke knuffel van mij :). Geweldige ervaringen en foto's mee naar huis mam, een eerste verslag gaat komen. We zien ernaar uit. Alvast een heeeeele goede reis, en Sjef...ook voor jou. Doe voorzichtig en maak er nog iets moois van. Een dikke X van Bon.

• 25 April 2010 - 04:10

Rene:

Hoop dat jullie je vlug beter voelen en wens je allebei een veilige terug terug reis.groetjes.

• 25 April 2010 - 06:50

Jan En Anja:

Hoi, luitjes, wij begrijpen dat jullie genieten van de ervaringen en de mensen en van elkaar.nog veel plezier deze laatste dagen en goede reis. sjef kijk ook even op je mail

• 25 April 2010 - 12:29

Joke En Hans:

Weer ontzettend genoten van je reisverslag(en). Beiden beterschap gewenst, alsmede goede reis.

• 25 April 2010 - 16:47

Fons:

Ik ben helemaal stil, onder de indruk van jullie foto's ...
    Wens jullie nog een aantal intense uren samen & een goeie terugreis samen naar Ridderkerk!!~With love~

• 25 April 2010 - 19:28

Eddy & Wil:

Hé bikkels, wat een geweldig indrukwekkende foto's!! Een aanvulling op en een bevestiging van de reisverslagen. Geniet nog even van elkaar, beiden beterschap en voor jullie beiden een heel goede terugreis!! Annelies wat zal je straks terug in Nederland weer genieten van een aantal heel "gewone"zaken hier en wat zal je uitkijken naar de behouden hereniging met jouw Sjefke hier in dit simpele kikkerlandje.Skef KEREL succes met de terugreis. Veel liefs Eddy en Wil

• 25 April 2010 - 21:43

Gels & Ward:

Lieve Annelies en Sjef, Het heeft even geduurd voor ik op de site ben gaan kijken.(beslommeringen die bij deze verhalen volledig vervagen!!) Niet wetend dat er zoveel bijzonders en moois te zien en te lezen viel! Ja, ook ik ben onder de indruk, zal nog eens ruim tijd nemen om ook de details van dit bijzondere reisverhaal te lezen. Hemel wat maak jij / jullie veel mee. Die Annelies moet wel knettergek van je zijn Sjef! Annelies, wij zien elkaar weer over een niet al te lange tijd. Sjef, wat een avontuur, de moeite waard! Ben voorzichtig,....Lieve groet van ons en dikkeXXX